Bilder från dagen

American history x var en riktigt hemsk film och jag började faktiskt gråta i slutet.. även fast jag satt i ett klassrum där ingen sett mig gråta innan..
Tyckte att den var otroligt bra, men riktigt riktigt hemsk!

Nu till något helt annat!
Idag höll jag mitt muntliga föredrag i svenskan och det gick bra :) är nöjd med min insats och glad att ha det gjort!
Förövrigt så har det inte hänt så mycket idag, varit hemma själv under kvällen och bara tagit de lugnt :)
En läskig typ plingade på dörren flera gånger och knackade hårt.. jag vågade INTE öppna utan stannade tryggt bakom en stängd och låst dörr tills mamma kom hem (a)!

Här kommer lite bilder från dagen! :)


Tråkig mattelektion


Min Saga :)


En osminkad Malin ville inte posera för en bild :)


Coca Cola

Kommentarer
Postat av: SANAZ

Vilket trevligt inlägg du skrev om mig :) Roligt att du tycker om bloggen!

Ja visst är det en bra uppfinning?! Inte så svårt att fixa själv..särskilt om man har en snäll farmor :)

kram

2009-02-18 @ 23:05:46
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: cilipili

Otroligt grymma bilder jag tog! Stolt



Pusspåmalin<3

2009-02-19 @ 19:14:36
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0