F r e d a g

Igår efter datorkunskapen åkte jag, Saga och Christine till mässan och gick runt där i några timmar :)
Det var riktigt kul att gå runt och titta och vi skrattade väldigt mycket ett antal gånger ^^
Jag köpte massa saker och gjorde av med en del pengar, men jag är nöjd med allt!
Det blev en ny laddare till mobilen, en sån som man kan använda ett AA-batteri och ladda upp till 3 extra samtalstimmar. Man fick även med sju "fästen" så när jag kom hem märkte jag att den funkar att använda till både min, mammas och pappas mobil och även min MP4 :) så det var verkligen ett bra köp! Dessutom har ju min laddare krånglat ett antal månader och är nu helt trasig igen -.- dock ska pappa dra om kablarna och fixa den, så den ska väl gå att använda igen så småning om! Förutom de köpte jag ett våldtäktsskydd, ett nytt fodral til sl kortet där man även kunde ha pengar och hade hela tunnelbane linjen på :) är alltid bra!
Ni minns väl vanten jag bloggade om i onsdagskväll? Jag hittad ede på mässan så jag köpte en blågrå :) så bra så! Mamma och Tommy fick en varsin liten present också :) så det var en lyckad kväll!

Det fanns ju en del bloggare och bloggerskor där och vi gick fram och pratade med Amir och Saga frågade även Kissie vart hon köpt sin tröja (det stod I <3 gaybloggen). Lite senare fick vi syn på Kenza och självklart gick vi fram och kikade på armbanden, fick även veta att de tog ungefär 5 minuteratt göra ett armband :) kändes lite dyrt att isf betala 149kr för ett tyckte jag, men de klart, det är ju UF företag så de måste ju tjäna lite :)

Smakade även på nån fruitdrink, kladdkaka, godis och chokladmousse xD det var gott, förutom ananas saken som smakade exakt som Virgin Pina Colada som jag drack i thai, efter den mådde jag jävligt illa... klarar inte av drinkar som smakar ananas, vanlij och pina colada samtidigt.. oavsettom de är alkoholfria eller inte!

Ett par bilder från igår kommer upp senare ikväll :) just nu är jag ju i skolan,så då går det inte.

Har haft naturkunskap på morgonen, även skrivit klart samhälle uppgiften och nu sitter jag med det personliga brevet vi ska göra på svenskan :) tanken är att vi ska skriva ettpersonligt blev för attkunna söka jobb och för att träna lite så får vi välja mellan 4 olika yrken och sedan låtsas vara en annan person :) kan vara rätt kul faktiskt. Det ska i alla fall varainne första lektionen efter lovet, så jag tänkte sätta igång och få det gjort!

Ikväll har jag tagit ett extrapass på konsum, så jag ska in och jobba mellan 16-20.15. Blir även jobb på lördag 11-15, onsdag och torsdag 15-20.15. Alltså 4 dagar på lovet :) det känns rätt bra att ha tagit några extrapass, då blir det lite extra i lön och jag kan lägga undan sparpengar till thai i jul :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg !

2009-02-20 @ 14:40:56
URL: http://emiliarunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0