F r e d a g

Sitter i skolan med Saga just nu, har haft naturkunskap och svenska. Skulle egentligen ha historia nu, men eftersom att lräaren har feber så fick vi sitta var vi vill och plugga inför provet! Jag och saga valde skrivstugan, vi kan plugga hemma eller nåt istället, för i skolan är det svårt att få arbetsro! Jga har alltid haft svårt att få de i Kärrtorp.. och det här är ju verkligen inget undantag -.-
Fick skjuts imorse, pappa var hemma, och det var riktigt skönt med tanke på att jag hade vääldigt mycket böcker med mig :)

Sov förjävligt inatt, gick aldrig att somna, så jag är ju inte så pigg om man säger så... får försöka sova påväg till Sandviken i eftermiddag, men det är en stor risk att det inte går... kommer vara uppe sent och gå upp tidigt imorrn för att åka iväg till backen.. så sova, de får jag göra på söndag när jag kommer hem ;)



Bild: Kungsberget.se

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn ett tandsmycke!]

Jag har en frågestund på min blogg just nu. Hoppas du vill ställa en fråga!

2009-02-13 @ 10:33:42
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Emelie

Hej hej! Jag tänkte skriva en rad för att önska dig en trevlig helg!

2009-02-13 @ 10:34:00
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0