Jobb, laddade och Katrineholm

Jag är hemma från Konsum och har fått i mig middag, räkor såklart, och börjat småsnaska på mitt naturgodis! Idag hittade jag mina torkade jordgubbar som påminner mig om sommaren, så det blev ett gäng sådana :)

Batterier köpte jag med hem så nu ligger min mobil och laddar med den nya laddaren som införskaffades på UF mässan :) underbart! En mobil som går att använda ;) Biljett till Katrineholm är bokad, jag åker på måndag! :) Minns ni varför?
Fotografering såklart! Jag vann ju "Modell för en dag" hos Bago! Under helgen ska jag prova kläder och välja ut lite fint :) Är sjukt glad att jag ska få stå framför kameran igen, då en riktig fotograf fotar och få välja ut foton efter! :) Den gången jag gjorde det i stockholm var en av de bästa kvällarna i mitt liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0