Kväll

En dag på stan med Saga och X :) Gick och tittade i diverse affärer, tittade på piercingar och tatueringar!
När jag kom hem var mormor här och strök lite kläder och fixade, pappa hade damsugit lägenheten och jag behövde bara börja fixa i rummet, så lite har jag plockat i alla fall :)
Nu sitter jag och kikar lite smått på TV:n, så ska de låta med Sibel och Sonja Aldén bland annat :) sjunger med här i Umbrella låten och sånt, det är alltid trevligt!

Cili, minns du den här?


För er övriga, det var från en tid för nåt år sedan, om ni följt min blogg sedan första stund så minns ni säkert. Jag hade problem med ett gäng och drog mig ur för det blev för mycket alkohol och annat, och alla runt omkring mig ställde upp. Jag kan inte beskriva tacksamheten till de som fanns vid min sida under hela vägen :)

Kommentarer
Postat av: cili

Hahahahahaha!

Gud vad roligt vi hade åt den där :')

Hahaha. Så skönt att man kan skratta lite åt allt det där i efterhand :)



Puss på dig! <3

2009-03-01 @ 12:43:16
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0