L ö r d a g

God kväll! :)
Idag har jag jobbat :) fick stå värd halva tiden och tur var det för handleden gör bara ondare och ondare :/ Hoppas att den blir bättre under veckan, tänkte ju dra iväg till gymmet och träna lite och då känns de bäst att kunna göra lite styrka i alla fall :)
Efter jobbet mötte jag i alla fall upp en tjej inne i stan och köpte en väska av henne :) fin var den och i bra skick, i brunt. Liknade min gröna lite grann så jag ska nog bli nöjd med dem ;)
Jag såg hennes annons på Secondhandtorget som är en secondhand blogg :) ta en titt om ni är intresserade ;)


Här är en bild från i höstas då jag fick en gratis sminkning med sot på Åhléens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0