Monday morning

I lördags gick jag hem till tommy, vi tittade på When a stranger calls som jag tyckte var otroligt bra, tommy tyckte dock att den var töntig xD Jag sov där och var där hela söndagen :) vi tittade på film även då, The red baron och badade :)
Jag åt middag och efterrätt hos honom och vi hade det mysigt efter att inte träffats på ett tag :)

När jag kom hem så funkade inte internet, låg nere hela kvällen, därför kunde jag inte uppdatera bloggen -.- blev allmänt sur pga det, men men, kunde ju inte göra så mycket åt det!

Idag ska jag till Katrineholm och fotas. Har packat en väska full med kläder och skor, så jag tror att jag har så det räcker :)
Tåget går 10.25 från Stockholm C, mamma följer med in eftersom att hon börjar sent, så jag får hjälp att hitta dit, annars kunde jag bara frågat mig fram :) Tar lite mer än en timme att åka, så jag ska bunkra upp med bok, tidning, mp4, cola och något att äta :) Jag blir sedan upphämtat i Katrineholm C och åker iväg till studion, sminkas och fotas :) bilder ska ju också väljas, får se om de sker idag, eller över internet. När allt är klart kommer papi och hämtar mig påväg hem från Linköping :) så slipper jag ta tåget hem och han slipper sova på hotell som han i stort sätt har gjort sedan vi kom hem från Thai :)

Ska gå hemifrån om knappt en timme, så jag hinner nog med en till uppdatering med lite bilder ;) så länge får ni ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Maja

Fin blogg! =)



Förresten, jag ställer en fråga på min blogg och jag vill gärna höra din åsikt!



/Maja

http://waitingforamiracle.blogg.se

2009-02-23 @ 18:28:30
URL: http://waitingforamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0