O n s d a g

Idag var jag ledig från skolan och jag har haft det bra :)
Vaknade vid 12 och gick upp och fixade lite, åt frukost framför TV:n och allt sånt man gör när man är ledig!
Vid halv 2 kom Saga och vi handlade lite innan vi gick hem till mig. Vi började baka kakor och hade det allmänt trevligt :) sjöng på massa bra låtar, fotade, hon kladdade med smeten och jag blandade lite drinkar och smoothies :) alkoholfritt såklart ;)
Här är några bilder från dagen :)


Saga kladdar med degen ;)


Jag kollar receptet! :)


Saga är söt ^^


jag och kakor ;)

Nu under kvällen har jag varit iväg till farsta och tränat mammas jobbarkompis barn på simning :) det var kul ^^ hennes brorsor var där och vi hade roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0