Dator problem..

Nästan direkt efter att jag skrivit att jag löst problemet med dataskärmen som envisades med att slockna så hände det igen -.- snacka om att jag blev sur! Pappa hjälpte mig och vi återställde allt så som det var i fredags, för den började krångla nån gång i helgen tror vi...men nejdå, inte fan hjälpte det -.- suck! Sen kom de i alla fall upp en liten ruta där de stod att felsökningen lyckades, vadå felsökning tänkte jag.. men så kom jag på att jag fick upp en ruta när jag startat om datorn tidigare under dagen att man kunde söka vad felet var vilket jag självklart gjort. Det stod att det var fel i grafikmaskinvara, så jag ringde tillbaka till butiken för tredjegången idag och de sa att de förmodligen var ett fabriksfel på grafikkortet eller liknande, så jag och pappa åkte in med datorn så skulle de titta på den imorrn :) hoppas att den blir klar imorrn också för jag vill hellre sitta vid den än den här -.-

Hörde föresten lite om vår kronprinsessa, de blir väl förmodligen förlovning och giftemål inom en snar framtid, eller hade de redan förlovat sig..? Oavsett vad så var väl detta ett tecken på att de har en framtid ihop och det är väl de viktigaste antar jag, är inte direkt insatt i de, men klart att de är kul om hon gifter sig :)

Ätit de sista av thaimaten idag som hämtades igår :) otroligt gott! Imorgon och på torsdag ska jag jobba några timmar, blir 15-20.15 båda dagarna, så om ni bor i närheten, titta in på Konsum i liljeholmen om ni vill ^^

Nu ska jag spela musik jag njuta av mina underbara högtalare som gör livet mycket bättre! :)

EDIT: Det här är mitt inlägg nummer 1000! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0