Veckans första skoldag!

Nu är det måndag igen och en ny vecka väntar.. jag är allmänt trött och seg, men har ändå fått i mig lite frukost samtidigt som vi började titta på en film på engelskan :)
Har en lång rast nu, så snart ska jag väl gå ner till matsalen och se om jag kan få i mig lunch och sedan blir det spanska!
Efter det är de bara en lektion kvar; Musik! Så den här dagen är rätt slapp och bra :) perfekt som en start på veckan ;)

Ikväll ska jag plugga historia, har ju prov om en vecka, och den här gången ska det gå bra! Har ju fått en ny historia lärare som är riktigt bra, så jag trot faktiskt att jag kan prestera bättre :) Förutom det så ska jag väl fortsätta fixa med datorerna och förmodligen försöka hitta mer information om Gaza, var riktigt svårt att hitta något om konsekvenserna igår faktiskt, så jag får hoppas att det går lite bättre idag :)

Bilder kommer ikväll ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0