kväll

Statistiken har ju sjunkit medan ajg har varit i Thailand, och eftersom att jag inte tagit upp bloggandet på samma sätt så förväntade jag mig inte att de skulle stiga så snabbt, men det visade sig att bara idag gick det upp rätt mycket :) Är jätte kul att ni tittar in :)

Har i alla fall bestämt mig att bloggen inte ska "styra" mitt liv, utan ajg ska bara blogga när jag har tid osv... förut bloggade jag ju varje dag, men nu ska jag kunna strunta i en dag och bara vara med tommy :) trots allt så betyder mina nära och kära mer än bloggen :)
Jag gillar fortfarande att blogga och jag tänker fortsätta, bara ändra det liute grann :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: trevligt att du kikar in :)

2009-01-13 @ 22:08:18
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0