L ö r d a g

I torsdags hade jag en helkväll hemma, skönt att bara ta det lugnt, även om det är mysigare att göra det med tommy! Igar var jag i skolan som vanligt, men på matten satt jag i skrivstugan, för att några skulle göra prov.. lite skumt att man måste gå dit men sen inte får sitta i klassrummet.. blev inte så glad när min lärare sa det. Men ajg började på en av engelska uppgifterna i alla fall, och det gick väl rätt bra, var inte så svårt. Dock glömde jag att skicka den till mailen, så jag kan inte göra mer på den förrän jag kommer till skolan på tisdag, lite typiskt..
Förövrigt så var jag en sväng till Medborgarplatsen igår, skulle köpa lite saker tänkte jag, men de blev inte av.. Kollad ei alla flal linsvätska och behållare till linserna som nu är beställda(!) och så kikade jag i den engelska butiken efter Vanilla Coke till Tommy, men dom hade inte fått leveransen.. så jag skulle komma tillbaka nästa vecka, så de blir väl ett besök där snart igen ;)
Igårkväll kom tommy hit och vi åt räkor till middag :) efter de blev de Simpsons, Let's Dance, Flash Gordon och Scrubs :) mysig kväll, men de kunde varit bättre på TV (är inte alltför intresserad av Let's dance om man säger så).
Just nu ligger Tommy och sover, men jag kunde inte somna om, och då var de lika bra att gå upp och låta honom sova en stund till :)
Senare idag ska jag, mamma och pappa i till ringen och kolla efter en ny dator :) den här gången får jag välja saker som jag behöver eftersom att jag använder den mest! :) Blir förmodligen en med riktigt stort minne och snabbhet :) En ny mus ska införskaffas också, förmodligen även ett nytt tangentbord, då ingen av oss gillar de nya som vi köpte i höstas.. så kan de gå :)
Vi behöver inte köpa högtalare i alla fall, för de jag fick innan vi åkte till Thailand är gudomliga ;) Haha

Här är linserna som förmodligen kommer någon gång under veckan :)



Kommentarer
Postat av: paulina

gud vilken fin blogg du har och header :)

jätte söt bild där i mitten! :)

2009-01-17 @ 14:48:26
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0