T o r s d a g

Igår när jag kom hem slappade jag framför TV:n ett tag och sedan ringde tommy och frågade om jag ville komma över :)
Så dit gick jag och det blev Thai mat, mys framför TV:n, Naruto och liiiiite plugg, men det var också väldigt lite x)
En mysig kväll med älsklingen, helt klart!

Idag har jag äntligen kommit igång med Matte B, och det känns bra att äntligen ha börjat, istället för att sitta och göra ingenting på lektionerna! Nu har vi i alla fall samhällskunskap, vi läser om Gaza konflikten, och jag är inte alltför insatt, så jag sitter här och läser lite om bakrunden.. antar att jag får ta hjälp av mamma ikväll eller under helgen, för jag kan nog behöva lite hjälp om det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0