ta de lugnt

Kom hem för en liten stund sedan :) Jag och pappa skjutsade hem tommy och sedan åkte vi till ringen och tittade på dator! Den vi hade planerat att titta extra på verkade bra, men de fanns en bättre, så de blir förmodligen den :)
Tittade lite på mickar också, men de får nog bli ett värsting headset istället för en stående tror jag :)

Tommy skulle iväg på hockey nu på eftermiddagen, han ringer väl när han kommer hem, så än så länge har jag ingen aning om vad som händer ikväll :) men det gör inget, ska ändå bara ta de lugnt nu på eftermiddagen, rensa lite i datorn och eventuellt städa rummet :)

Här är en bild som jag hittade på Sagas blogg, tror inte att jag visat den innan :)
Är väl tagen i höstas nån gång ;)



Kommentarer
Postat av: paulina

svar. så lite så! :) okej va snällt!

2009-01-17 @ 16:04:12
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0