O n s d a g

Igår kom Tommy över och sov här, det var sjukt mysigt :)
Han skrämde dock skiten ur mig på kvällen.. jag hade varit uppe på toa, och så pratar jag med honom när jag kommer in i rummet som för övrigt var helt mörkt, så ska jag lägga mig bredvid honom i sängen, då hoppas han upp och typ skriker! Fy fan va jag blev rädd, jag skrek och började grina och han bara skrattade... som vanligt när han skrämmer mig :P fan att jag ska vara så lättskrämd xD
Idag var det skola och jag gick dit som vanligt. Mådde sjukt illa och efter första lektionen bestämde jag mig för att gå hem igen.. var bättre så! När jag kom hem skulle Tommy precis gå upp, så jag var vaken med honom en stund tills han gick och sedan la jag mig för att sova! Jag vaknade halv 4 och kände att om jag fortsatte sova så kommer jag vara uppe hela natten, så jag tvingade mig själv upp och illamåendet kvarstod...
Sedan dess har jag tagit de lugnt, tittat på TV, pluggat, ätit middag osv
Sitter nu och kikar på Made in Sweden, och har precis gjort lite chokladbollar ;)



Föresten så har jag fått låna min grannes skärm till datorn, för att testa hur stor den vi köper ska vara :) så just nu sitter jag här med en 26", lite för stort förmodligen xD dessutom så är jag inte alls van vid de, men man vänjer sig ju med tiden :)
Tänkte snart sätta på en film, och vi får se om jag kollar i rummet, eller om de blir vid den här skärmen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0