Åkersberga

Dagens har tillbringats i Åkersberga och här ute på landet :) Jag har passat på att köpa nya hörlurar till min MP4:a, en almanacka till skolan och lite annat till skolan. Käkade lunch på en kina restaurang, gott gott gott!

Sen vi kom hem har jag hunnit övningsköra, körde på en 70 väg idag och testade att starta i en backe. Har ätit middag (pannkaka) och en passionsfrukt till efterrätt ^^  Har tagit en liten prommenad också och självklart legat i solen en stund :)

Nu sitter jag här på altanen i kvällssolen och bara njuter för fullt! Imorrn kommer förmodligen farfar hit en stund och jag passar väl på att sola lite om det är fint väder :)



Solnedgången här ute på landet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0