Lite update

Har hunnit vara med J, Adde och Saga på landet i några dagar och haft det roligt :) Vi badade (mitt första dopp i år!) och låg många timmar framför TV:n ;)

I onsdags åkte vi hem till stan igen och jag och J gick ut och åt i kungshallen och sen gick vi på bio och såg Harry Potter :) Filmen var riktigt bra, men inte började jag gråta som jag trodde att jag skulle, så de var väl tur :P

Igår träffade jag Cili :) Var med henne i stan hela dagen ^^ Imorse åkte hon till Kreta där hon ska vara med sin pojke i en vecka och lyckas bli mycket brunare än mig, fusk!

Just nu är jag hos J och är sjukt seg... Vaknade för en timme sen eller nåt, men känner mig helt död då jag inte somnade förrän runt 4 inatt.. Agnes fixar lite frukost och J städar, så det är inte en alltför jobbig morgon i alla fall :)

Har lite planer för dagen, men vi får se hur det blir exakt ^^



Solnedgången på landet för nån vecka sen :)

Ska sno massa bilder från Saga som togs när vi var på landet, men det får bli en dag då jag har tid för sånt :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejsan! Du var med i min tävling om ett armband. Kika in så får du se en liten överraskning ;)

2009-07-24 @ 17:24:18
URL: http://kajsafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0