Lördag, comviq surf

Comviq surf fungerar utmärkt just nu! Fick igång det för knappt en halvtimme sedan och det är rätt fort om man jämför med hur jag har haft det innan här på landet :P Jag sitter förövrigt i myskläder framför TV:n där programmet Stylista står på, och självklart, smäller myggor med jämna mellanrum :) Idag har jag varit ute på sjön med båten, solade några timmar innan vi märkte att det blev dåligt väder och vi tog båten hem igen. Jag har aldrig sett så mörka moln någonsin och aldrig varit ute i sånt regn, verkligen inte ute på sjön. Regnet bara studsade på vattenytan och vi blev totalt genomblöta! Har tagit en varm dusch i alla fall, så värmen har kommit tillbaka och tur är väl det :)

Igår jobbade jag som sagt och det var skönt att både få komma ut och till jobbet där man träffade massa trevliga människor :) Sedan blev jag upphämtad och vi åkte ut till landet. Massa TV igårkväll, packade upp massa kläder och annat   ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0