Måndag - landet

Dagen har bjudit på rätt mycket, trots att jag varit på landet!
Jag fick sova ut riktigt ordentligt idag och när jag vaknat åkte jag och övningskörde. Blev 70väg idag också och ja kom upp lite över 60 :) På eftermiddagen solade jag lite grann och satt vid datorn. Nu på kvällen åt vi kräftor, riktigt goda var dom, och jag har rensat min gamla lekstuga här på tomten! :)
Kanske inte världens roligaste dag, men jag behövde göra allt, så det var bra :)

Imorrn ska vi till Norrtälje, handla lite grann och förmodligen åka till en Only outlet! Jag borde väl inte köpa några kläder, men ajg har svårt att tro att jag kommer kunna hålla fingrarna borta från supersnygga Only kläder, som dessutom säkert är billigare pga att det är en outlet! Mina jeans shorts, svarta shorts och den nya jeans kjolen är från Only allihop! ;)



Älskar verkligen tröjan jag har på den här bilden! Det är den superkända Heidi Klum t-shirten, men det som är det bästa är ju självklart att det är en annan färg än vit/grå och att den bara kostade runt 50-lappen i Thailand! ;)

Ge mig sol så att jag kan bli lika brun som på bilden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)



Jag har nu en tävling där du kan vinna ett smycke set



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken-1.html



var gärna med =)

Kram

2009-07-28 @ 10:23:49
Postat av: cornelia

Jaaaa! Oh jag vill också ha sol!



Söt blogg

2009-07-28 @ 14:41:40
URL: http://musicorgasm.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

den tröjan är snygg!

2009-07-28 @ 18:14:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0