Min dag

Var med J idag och vi lyckades få översvämning i badrummet, riktigt lyckat! :P Vi segade mest, men det städades även en del i lägenheten :) Mats kom över och vi gick och åt pizza, riktigt gott faktiskt! :) Efter de åkte jag in till stan och fixade lite inför resan ^^ Sen bar de iväg hem till mormor! Tillbringade hela kvällen där faktiskt och med mig hem fick jag resväskan som var ställd i hennes källare, då våran är proppfull med annat, och bullar ;) Gott gott!

Nu ikväll har jag pratat med lite vänner på msn, fått första sneak peaken på en bild från igår, beundrat mina numera lite längre naglar (!!), det är ju trots allt två veckor sedan jag tog modet till mig att försöka igen, denna gång utan någon som pressar mig till det, att sluta bita på naglarna! Dom är riktigt långa nu om man jämför med hur dom var innan, men jag vill ha dom längre, och jag vill vänja mig att ha bort dom från munnen. Det är faktiskt inte särskilt enkelt för en person som bitit i hela sitt liv!



En riktigt fin bild enligt mig, som togs i båten när vi var ute i solen för några veckor sedan! :)
Ge oss solen tillbaka, gärna så att jag får bygga upp lite bränna till Mallorca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0