Min dag

Jag trodde verkligen inte att solen skulle komma fram ordentligt idag, men det gjorde den! Jag la mig i en solstol på altanen med Hawaiin Tropic's tanning oil utan solskyddsfaktor för att ta vara på solen lite extra :) Tar den ibland när jag ligger korta stunder och bara ute på gräset eller vid huset. Använder de inte utomlands eller vid sjön, då skulle jag bränna mig. Låg i alla fall i solen ett tag och låg och lästa min bok som är superbra!

En stund efter 16 fick jag för mig att övningsköra igen, så jag och pappa åkte runt lite på området osv. När vi kom tillbaka var de dags för middag, pastasallad med kyckling och tzatziki. Otroligt gott var det! Efter middag hjälpte jag pappa att ta undan massa kvistar och grenar som han klippt ner. Det var ganska jobbigt att släpa de upp och ner för ett berg i strålande sol, men jag behöver lite träning för både armar och ben så det var bara bra!

Fortfarande har jag inget program i den här datorn för min kamera, så det blir bara bilder som är tagna innan, men ni får helt enkelt stå ut :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej där...:)

Jag har svarat lite om detta här..http://lightelegance.blogg.se/2009/july/jag-fick-en.html#comment



Eleverna tar själva fram modeller....kramizzz

2009-07-12 @ 19:57:55
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0