Onsdag - feeling better



Nya dag, nya tag! Jag är uppe, har tagit mitt penicilin, nässprayen och ögondropparna. Känns verkligen att det blir bättre och bättre, dock vill jag att huvudvärken ska släppa helt. Mulet idag, det gillar vi icke! Hoppas det spricker upp under dagen, för jag vill se sol sol sol!

En av mina senaste modell bilder här ovanför, tänkte berätta att inom en snar framtid ska nya tas :) Det blir dock ett helt annat tema och jag vet inte om det är för vågat för bloggen, så jag kanske inte publicerar så många bilder.. Får se hur dom blir efter :) Jag har ju som sagt modelldrömmar och det är grymt jobbigt att jag är för kort.. Funderar på att söka som people modell till någon agentur just för att se om det är någon idée :) Får fundera mer på det till hösten!

Såg nyss att det bara är 80 dagar kvar på mitt sommarlov, eller bara och bara.. men det är mycket mindre än innan jag blev sjuk :( Så tråkigt sånt där, men det kan inte hjälpas. Hade fått stressa ihjäl mig om jag missat över en vecka i skolan så de här kanske var bäst trots allt...

Kommentarer
Postat av: moonzanna

hej !

Nej jag har inte dragit en vinnare, kom inte in på nätet igår så jag fixar det under dagen , tag för påminnelsen =)



Otroligt läcker make på bilden !! Otroligt maffigt !

2009-07-01 @ 13:19:13
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sjalstar

nice

2009-07-02 @ 01:15:58
URL: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0