Osminkad

Har tittat på två avsnitt av Bones ikväll och spelat lite kort med mamma :) Smakade en isglass som vi köpte från glassbilen, den smakade som krossade jordgubbar, det var otroligt gott! Imorrn funderar jag och mamma på att ta bussen upp till Norrtälje och gå och kika i affärer, kanske shoppa något om vi hittar nåt kul ^^  Pga de dåliga vädret har planerna blivit lite annorlunda, så jag kommer nog ta en tur ner till stan senare i vecka istället för att J, Saga och Adde kommer ut hit till landet. Är i egentligen inge kul att vara här om det inte är sol och så, det man gör nu är att vara inne och tråka. Om det är sol ute kan man dra upp till poolen, spela olika utomhusspel, gå prommenader mitt i nätterna, cykla upp till sjön och såna trevliga saker, och för att inte glömma, åka ut med båten! ;)  Det får helt enkelt bli allt sånt senare när det blir bra väder igen, undrar dock när de fina vädret kommer tillbaka, det är ju trots allt Sverige vi bor i, vilket betyder att sommaren inte behöver vara särskilt bra...  Äh, det är så det är. Kan ju vara skönt att komma till stan också, gå på bio, kolla in lite butiker (som inte finns i Norrtälje), träffa vänner, hålla koll på lägenheten osv :)
Nu tänkte jag sätta mig och kika på NCIS om det inte visar sig att jag redan sett avsnittet, brukar lätt bli så när jag bestämmer mig för att se något :P Min vanliga otur ^^



Idag är det föresten 2 veckor sedan jag sminkade mig sist, har ju varit sjuk, haft ögoninflammation och så vidare... Här är en bild från en sommar för två år sedan tror jag.. Osminkad och röd efter solen, ser ut som en galning när jag har varit ute hela dagen :P Innan det lägger sig om ni förstår vad jag menar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0