Sammanfattning

I torsdags åkte jag som sagt hem till stan och jag har "lagt ifrån" mig datorn ett par dagar. Det kändes både skönt och ensamt :)
När jag åkte till stan åkte jag direkt hem till Sam där J var. Jag, J, Sam, Jasmin, Dogge och Johan tog hem mat från en pizzeria i närheten och Malvina kom över. Killarna hade lanat i några dygn och började nu slå till ballonger med kuddar och flaskor ^^  På kvällen hjälpte jag J hem med datorn (jag bärde skärmen) och det slutade självklart(!) med en massa träningsvärk i biceps musklerna xD  På fredagen jobbade J och jag låg i lägenheten och försökte sova, läste, kollade på TV och var med en stund när han jobbade. Efter de fick J klartecken från Marcus och började genast packa sina saker. Klartecknet han hade fått var att han fick flytta in i Marcus lägenhet :) Så nu har min J flyttat hemifrån, bort från Jakobsberg och till Odenplan. Han ville det, bor nu närmare skolan, gymmet och mig, så jag tycker det var bra :) Kommer nog åka tillbaka till jakan och hälsa på osv ändå! Så på fredagen kom massa folk hem till Marcus och J och vi hade de trevligt :) Sent på kvällen lagade vi i ordning lite nattmat och satte på filmen Nattbussen. Tyckte att den var väldigt grov och hemsk, men ändå en bra film. Jag blir väldigt påverkad av filmerna där rasism och nazism finns med och kan tycka att det är för mycket många gånger, men budskapet går alltid fram ordentligt! Idag har jag varit seg hela tiden, ena sekunden är jag pigg och nån sekund senare trött, antar att de beror på att jag inte sov så länge de senaste två nätterna, men så går de om man ska jobba och flytta ^^  Under dagen har vi varit i lägenheten och fixat lite, de ska möbleras om och annat så de blev massa bärande och så som de alltid blir.

På eftermiddagen bestämde jag mig för att åka tillbaka till landet. Hade velat träffa flera kompisar men några av de kunde inte och då tänkte jag att jag tar de en annan gång istället. Vill ju träffa Cili, Saga, Tomas och Jesper bland annat, men det blir av senare. Får se lite vad som händer imorrn, men blir de sol ligger jag i solen, så är de bara!



Bild tagen förra sommaren med mobilkamera, därav den dåliga kvaliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0