Söndag - Norrtälje

Låg framför TV:n hela kvällen igår och tittade bland annat på flera avsnitt av Dexter. Gick och la mig rätt så sent men jag vaknade ändå vid halv 11 imorse, antar att jag blivit van vid att gå upp tidigt efter att ha blivit väckt 2 dagar i rad  ^^

Idag har vi tagit bilen till Norrtälje, varit och fikat/brunchat på café hörnan, handlat lite behövliga saker på Åhléns och H&M, kollat in den nya butiken med kläder från bland annat VILA, Odd Molly, Filippa K och självklart storhandlat på Flygfyren. Jag har aldrig någonsin sett en sån full kundvagn! Vi handlade inför veckan, bakning, massa torrvaror och liknande som håller sig hela sommaren! Priset var inte att leka med.. så kan man ju lugnt säga. När vi kom hem började jag och mamma fixa med fläderblomsaft och nu står den på altanen och "drar sig" och det ska den göra i 3 dagar innan den silas och är färdig :) Satt och tittade lite på Paradise Hotel för en stund sedan, men de var bara två avsnitt, så nu sitter jag här ute med datorn framför mig istället!

Här är en bild som togs några veckor sedan när jag var ute i rålis med klassen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0