Min vardag

Kommentarfunktionen på vissa bloggar har varit lite knepig ikväll, dock har jag fått in kommentarer i alla fall, så min verkar de inte ha varit några problem med :) Gäster har vi här ute på landet och det är trevligt. God middag med rysk efterrätt, riktigt god är den, en favorit! Under kvällen har Sex and the city setts på TV:n och musiken har spelats i lurarna, skön kväll helt enkelt! En centerglass har jag fått i mig efter allt och har pratat i telefon med två helt underbara människor! Dagen har inte varit fullproppat med aktiviteter, men jag har varit glad ändå :) Smärtan börjar gå över igen och jag känner verkligen hur hela jag mår bättre och blir positiv!



Jag saknar verkligen alla klättringar, har ju blivit en del under åren :)
Skolan, scouterna, kompisar osv

Är det någon som är på att ta en tur till nåt bra ställe? Västberga var otroligt bra när jag klättrade där, bästa stället jag varit på!

Kommentarer
Postat av: Monkey

hej!



jag är en av finalisterna i en veckansblogg tävling :) om du känner för att rösta på mig så länkar jag till din blogg i ett inlägg när hela tävlingen är avslutad om några dagar!



du kan rösta här: http://mariaelisabeths.blogg.se/2009/july/finalister.html



kram på dig :)

2009-07-27 @ 00:43:10
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: simone

Men shit vad skoj, med klättring.. klättrar du klippor, berg eller ute också? :)

2009-07-27 @ 13:59:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0