Bra väder igen!

God morgon! :)
Självklart vaknade jag rätt tidigt idag också och kunde inte somna om.. trots en sovande J bredvid mig! Har så svårt att somna om när jag sover hemma så de inte är sant.. undra om man kan göra något åt det? Aja, får försöka sova mycket de närmaste dagarna för att komma igen lite grann :)
Vädret verkligen äntligen ha blivit bättre och solen lyser ute :) Har inte direkt några planer för dagen utan jag får se vad som händer :) Försöker hålla de mesta öppet nu i början av sommaren så att jag bara får ta de lugnt och göra det jag känner för!
Saga, ses någon dag? :) Saknar dig sötnos <3

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen igen, är så underbart att bara få kramas med den man gillar :) <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Jag lottar nu ut 1500:- att shoppa loss för. Antar endast 15tävlande, så först till kvarn! Gå in på min blogg för att tävla. LinnVahlstrom.blogg.se

2009-06-16 @ 14:35:29
URL: http://linnvahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0