Godnatt

Under kvällen har det städats här hemma och jag har tittat på Bones :)
En lugn kväll med andra ord och det har varit otroligt skönt att inte behöva göra något speciellt! Försöker repa mig efter midsommar som satte sina spår.. är stel i hela kroppen pga hur jag sov och jag kan knappt äta.. känns inte sådär jätte kul nu efter men sånt går över som allt annat :) Lite vila, sol och pussar så försvinner allt lika fort som det kom! Kan ju till och med vara bra att varva ner några dagar och inte äta så mycket, då piggnar hela jag till efter! :)


God tårta på midsommar



Jag idag, sminket överallt pga att jag sov med det och håret var inte så mycket bättre :P
Äh jag är söt ändå! :D Ibland får man vara lite ego ;)

Nej, nu ska jag sova, är riktigt trött!

Kommentarer
Postat av: Millah

Nu är vinnaren dragen :)

Kika in och kolla om det var just du som vann :)

Kramar

2009-06-22 @ 11:48:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0