Måndag - fortfarande feber

Måndag igen, inte för att det spelar så stor roll i och med att jag är ledig från skolan, men ändå :)
Hostade som en galning inatt efter att jag tog nässprayen, och slutar jag med den så får jag ont i öronen, fan att allt ska vara så invecklat! Måste få ett läkarintyg, bli sjukskriven nån/några dagar till, för inte kan jag gå och jobba om 19 timmar eller vad det blir, så bra mår jag inte alls.
För övrigt ska vi få en ny del till soffan eftersom att de är fel på hörnan, så nu kommer den sluta låta och alla kommer trivas i den :) Ska bli skönt att äntligen få det fixat! Förövrigt är det strålande sol ute och jag är så varm att jag inte vet vart jag ska ta vägen, mest pga min feber dock...


Jag saknar dig Saga :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0