Måndag

Igår åkte jag hem till J och vi tittade på filmen Domino, en riktigt bra film som bland annat Keira Knightley spelar i :)



Idag åkte jag in till stan för att möta Felipe, vi tog en fika på ett ställe i Gamla stan och gick runt och pratade, kollade hans gamla plan i skanstull, kikade på tatuering på Eaststreet och lite annat :)
Är verkligen sugen på min drömtatuering nu! Funderade inte så mycket på tatueringar förut, men när vi var i Thailand kom jag på exakt vad jag vill ha och var, så det är redan bestämt att jag tatuerar mig när jag fyller 18 :) Har ju hållt fast vid samma nu i nästan ett halvår, så jag tror inte att jag kommer ångra mig :) Har dock inte bestämt de exakta mönstret, därför går jag runt på lite olika studios och kikar, men jag tror nog att jag ska försöka få någon att skissa upp det istället så att det blir lite mer personligt ^^
Har nu senaste tiden kommit på ett par andra ställen och skulle vilja ha några tatueringar på och även funderat på 2 piercingar, får se hur allt blir helt enkelt! Jag har ju ett tag kvar innan min 18-årsdag och jag vill vara helt helt helt säker innan jag gör det :)

Har förövrigt ätit på restaurang idag :) Mamma och pappa firade sin 25-åriga bröllopsdag, så vi gick ut och åt :) Ganska häftigt att dom varit gifta 25 år och tillsammans 33 ^^

Ikväll kommer J hit, jag längtar redan efter hans famn!

Kommentarer
Postat av: Jorgas

Är tatueraren bra och duktig så kommer han/hon med glädje rita upp ett motiv utifrån dina önskemål...



De som är duktiga vill använda sin kreativitet, rita motivet själv.

2009-06-16 @ 22:17:41
URL: http://jorgas.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0