Onsdag

Har varit i Nacka Forum HELA långa dagen och shoppat med min nya blondin till vän ^^
Det blev in och ut gång flera gånger i vissa affärer och jag tror faktiskt att vi letade efter alla färger som finns, till och med guld -.- Cili var så galena tt hon ville ha en guldig bikini, say whaat?
Nja, så vågad är inte jag :P Jag håller mig till mina vanliga, och de är är påväg hem såklart! Fick mail idag av Nelly där de stod att de var skickade redan, shit va snabbt! :)

Jag fick med mig en del underkläder, behövdes en del vita att ha under shortsen och även lite annat :) En vattenfast mascara, örhängen, nya ögonskuggs penslar (eller såna där små ni vet) och självklart en fin rosa (är ni förvånade?) tröja :)

Bilder kommer en annan dag för nu ska jag springa till tunnelbanan och åka till J :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0