Överraskningar!

Många glada överraskningar idag :) Insåg att jag har rätt mycket rabatter som jag kan använda och jag har fått samtal från jobbet och ska få jobba två extra dagar :) Så nu blir det jobb:

Vecka 26
Tisdag - 12-17
Onsdag - 9-18
Torsdag - 7-16
Fredag - 7-16
Lördag - 11-15

Vecka 27
Tisdag - 7-16
Onsdag - 7-16
Torsdag - 7-16
Fredag - 7-16

Det är ju bäst att passa på nu när det inte är någon skola och jag har tid :) senare i sommar har alla semester och jag ska till landet och Mallorca bland annat, så det kändes okej att ta två dagar till :) Tanken var ju att jag skulle få jobba hela den här och nästa vecka, men det fanns inte tillräckligt många pass lediga, men nu har jag ju nästan fått hela veckorna ;) Det är super!







Har precis kommit ut ur duschen och jag tänkte göra i ordning mig så småning om :) Måste få i mig något att äta och fixa i rummet lite grann. Cili smsade för en stund sedan och hon hade äntligen hittat den guldfärgade bikinin hon var ute efter, super! Nu längtar vi tills resan är bokad och då jävlar ska vi göra Mallorca farligt, eller hur sweetie? ;)

Kommentarer
Postat av: cilipili

OF FUCKING COURSE :D

Min älskade underbara bikini ska följa med!! <3

2009-06-23 @ 18:28:59
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0