Söndag - ögoninflammation

Godmorgon! :)
Idga när jag vaknade var rösten tillbaka lite grann, så jag kan prata även om jag låter väldigt konstig. Dock mådde ögonen inge bra, precis som igår.. Jag trodde att det kanske var en allergisk reaktion av något slag, men allergi tabletterna tar inte bort det.. När jag visade mamma sa hon direkt ögoninflamation, precis vad jag misstänkte i och med att det inte var en allergisk reaktion.. Så jag måste till någon läkare idag också och få droppar/salva eller något annat som hjälper emot det, fan va jag blir sjuk nu då! Har ju klarat mig rätt bra under skoltiden, men nu så fort jag ska få vara ledig får jag 3 olika sjukdommar samtidigt, vad är det här egentligen?!
Inte kommer jag få träffa någon på ett par dagar heller då ögoninflamation smittar någon förj*vligt! Så de blir till att ligga inne och ha tråkigt när det är som bäst väder... När jag sen äntligen blir frisk kommer det säkert bli dåligt väder och tillslut är sommaren borta och jag har inte hunnit sola ett dugg.. rejält jobbigt!

Aja, nu får jag ta och rycka upp mig, är trött på dessa sjukdommar nu och jag vill bli frisk, frisk som en nötkärna!



4 år gammal bild :) jag är lik mig

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

oj vad jobbigt med ögoninflammation

2009-06-28 @ 13:27:03
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: -ELINA-

hej, fin blogg! Besök gärna min:)

2009-06-28 @ 15:44:10
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0