Tisdag

Idrott i ösregn, lång lunch med Thaimat, film på engelskan, reflektion på historian, fri naturkunskapslektion. Så har min dag sett ut. Just nu är jag sjukt trött och det är i såna här tillfällen jag dricker cola.. men inte nu, det får jag inte. Får varken äta socker eller dricka kolsyra... Life's a bitch sometimes, men jag står ut i alla fall ;)
Sitter just nu vid skolans datorer, som förövrigt är sjukt sega, och väntar på att min mattelektion ska börja. Det är väldigt svårt att plugga inför prov när man bara vill lägga sig ner och somna, men matten är rejält viktigt, this is my only chance! Så ja, man får stå ut helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Åh tack för tipset! :D

Vad är Propyderm och var hittar man det? Apoteket?

2009-06-02 @ 14:52:03
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0