Torsdag - sjuk

I måndags fick jag feber och sen dess har varit sjuk.. Jag låg hemma hos J tills igårkväll då pappa kom och hämtade mig. I och med att J också var krasslig så gjorde det inte så mycket att jag var där, kunde lika gärna vara sjuka tillsammans :)
Har inte kunnat jobba på 3 dagar nu och jag tror inte det blir något imorrn heller eftersom febern inte bestämt sig för att gå ner helt ännu.. Halsen krånglar och jag är yr hela tiden. Det känns väldigt konstigt om jag ska vara ärlig...

Jag är inte så ofta sjuk med feber eller liknande men ibland slår det till och det är ofta på lov eller liknande :) Får väl se till att proppa i mig lite jordgubbar och krypa ner i sängen och bli bättre! Har nog aldrig tittat så mycket på TV som jag gjort de här dagarna i alla fall, men datorn? Nej, jag orkar inte sitta upp hela tiden, det är jag för seg för. Korta stunder går bra, så därför kommer det komma massa inlägg som vanligt nu :)

Har haft på mig J's fotbollströja hela tiden så jag har varit så söt så ^^ Nu sitter jag här i hans t-shirt som hamnade hos mig några veckor sedan, så mysig så! Alldeles för stor, precis som killars tröjor ska vara på tjejer :)


Funderar på att ha en tävling på bloggen, är det något som skulle vara intressant? Kom gärna med önskemål på vad priset skulle vara i så fall :)

Nu är det dags för mig att lägga mig i sängen och kika på 7th Heaven, ett program jag inte kan få nog av! :)

Kommentarer
Postat av: sara

sv: vad bra! :D

2009-06-25 @ 11:44:51
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

sv: men lyssna på vad jag säger! vi hade tråkigt och gjorde det på skoj! och var va dumt mot kenza? att hon hade sockerläppar? Nej!

Fatta

2009-06-25 @ 12:07:20
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

sv: men varför äns kommedntera det du sa då? vi gjorde det på skoj!

2009-06-25 @ 13:35:32
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0