Give me summer

Idag var det ju som sagt första skoldagen på ett tag och det var inte så farligt som jag förväntade mig att det skulle vara, utan jag och Saga kom igenom dagen skrattande :)
Jag och CIli blev tillsagda mååånga gånger på spanskan, jag blev irriterad på vilken syn vissa har på våldtäkt, jag hade musik med folk som med tiden kunde spela lite bra låtar, pratade med Niklas angående det och en massa annat :) efter den här dagen tar jag inte min mattelärare på allvar xD

Handleden gör inte lika ont längre, men jag har skenan på mig och knaprar Ipren så de snart flyger ur öronen på mig, för nu SKA det här bort, för jag orkar inte ha det såhär! Har lite ont i rumpan pga att jag tröningscyklade en stund igår, tänkte försöka göra de några minuter per dag så att jag inte rasar ihop av att jag är så otränad ;)

Fryser om händerna och börjar längta till sommaren, till värmen, till solen, till Thailand, till havet.. åhh va underbart de här året kommer bli :) lyckan är stor och den blir bara större :) <3


Sommarbild från Åland ett par år sedan då jag var där med familjen och Jonas familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0