Lördagmorgon

Godmorgon!
Jag är uppe me tuppen, eller nästan i alla fall.. Ska iväg till Konsum och jobba några timmar. Är extremt trött även fast jag sovit nästan 11 timmar inatt, så jag får väl helt enkelt hoppas att jag blir piggare under dagen! :)
Ikväll ska jag vara med Tommy i alla fall, ska förmodligen sova där :) det ska bli supermysigt!
Förutom de bör jag väl plugga engelska och naturkunskap under helgen, men det löser jag nog :)

Gär kommer ett par bilder från UF-mässan som jag, Saga och Chrstinevar på!


Chrstine och Saga :)


Christine, Saga och Jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en grym tvling där du kan vinna en bärbar dator på bloggen, skulle bli jätte glad om du ville delta

2009-03-07 @ 13:45:46
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Christine;

HAHAHAHA fan vilka fina bilder :D

2009-03-10 @ 20:30:51
URL: http://rosaballonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0