MVG!

Såhär såg det ut när jag fick tillbaka mitt spanska prov!



Gissa om jag blev glad?

Förövrigt så har jag ett prov i naturkunskap imorgon, och jag känner att jag inte alls kan det.. så jag hoppas bara på att jag får ett g och slipper omprov... Naturkunskap är nog mitt sämsta ämne.. är ju enbart miljö och biologi vi håller på med, och det intresserar mig faktiskt inte alls. Men men, man kan inte vara bäst på allt och vara intresserad av allt.. känns bara som att jag skulle behöva lite mer tid på mig för att fixa ett prov just nu..
Ähh, nu får jag sluta hacka ner på mig själv, fick ju fan MVG på spanskan, jag ska vara glad! Det är alldeles för mycket stress i skolan nu och på alla andra ställen också.. nu ska jag enbart tänka positivt och fokusera på det jag gillar, så tar jag de som jag är ointresserad av senare och lägger inte ner lika mycket energi på det :) det känns som en bättre idée :) då kan jag få VG/MVG i ämnen som intresserar mig, såsom svenska, engelska, spanska, musik osv och då lägga ner den energi som behövs för de :) Jag tror faktiskt att det här är en riktigt bra idée!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0