Nu är det måndag.. igen!

Sitter i skolan just nu och har musik. Jag och Saga tänkte sätta igång vårt egna arbete, vi ska repa in en låt på gitarr och sjunga lite.. åtminstone är det de som är tanken :) Just nu sitter vi vid datorerna och tittar på musikgrejerna på fronter och försöker komma fram till vilken låt vi ska ta :) det kan ju ta några gånger innan vi har bestämt oss, men det ska nog gå bra :)
Funderar faktiskt på om vi någon vecka ska ta en tripp till min gamla skola och musik läraren Scotty för att få lite hjälp :) han har ju bl.a. lärt mig wonderwall på gitarr och driver ju många gitarr kurser, så jag tror att vi skulle kunna få mycket hjälp där faktiskt :)

Folk som inte kan sköta sitt eget ska inte klaga på andra.. Alla kan självklart göra fel nån gång, men en lärare ska inte klaga på att elever kommer försent flera gånger då de själva i stort sätt aldrig kan passa tiden själva.. Det är bara en sak, men jag stör mig väldigt mycket på det, sånt som man lätt blir irriterad över..

Just nu är jag dock på bra humör, trots att skolans värme gått sönder och allt känns som is xD Jag har i alla fall fått upp värmen äntligen :) och jag fick återigen användning av Philips tröja som har legat i mitt skåp sedan i höstas :) Tack Philip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0