T o r s d a g

Är i skolan nu, har varit på nåt stormöte där skolledningen fått svara på massa frågor.. var väl bra antar jag, även fast jag inte tyckte att svaren var de b'sta direkt, men så är det väl alltid.
Har samhällskunskap med någon vikarie nu efter lunch och sedan som sista lektion, datorkunskap! Ska lämna in ett powerpoint arbete om några veckor, så förmodligen måste jag sitta och jobba med det hemma ikväll, ska få hjälp av pappa är tanken.. det känns som om det inte kommer gå bra!

Var hos tommy igår och sov där också, vi tittade på film och kollade lite på Scrubs, hade det otroligt mysigt eftersom att vi inte setts på hela veckan!

Bokningsavgiften till Thailand är betald och resan är helt beställd :) jag är otroligt glad och vill inte vänta till december!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hejsan,



Upptäck ett annorlunda Thailand

http://thailandliving.se

2009-03-07 @ 15:36:02
URL: http://thailandliving.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0