För mycket skolarbete

En huvudvärk som bara blir värre, mycket skolarbete att göra och inget intresse för det.. såna här tillfällen gillar jag inte alltför mycket, men det är bara att bita ihop! J har fått mig på extremt bra humör ändå, så det är inte helt botten :)
Jag har ett arbete om kärnkraft att skriva, det ska fan påbörjas ordentligt idag, det har jag bestämt mig för!
Förövrigt så är bloggvärlden ganska död just nu, jag hatar såna tillfällen, så nu får alla se till att uppdatera så jag får läsa massa roligt! ;) Om någon har något tips på bra pluggmusik får ni gärna skriva de till mig, jag skulle bli överlycklig! :)

Här kommer två bilder på Saga som togs ett par veckor sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0