Fredag

Hello sunshines! :)
Idag har jag varit hos läkaren igen och i skolan.. kom hem för en liten stund sedan och har fått i mig en smoothie som lunch, så nu kan jag ta mitt penicilin igen! Tänkte alldeles strax hoppa in i duschen och fixa i ordning mig, senare ska jag iväg till stan med mamma. Har kollat in massa kläder på flera affärer, så jag hoppas på några somriga köp och plagg som inte är så dyra :) Har ju 500kr på La redoute liggandes också, så snarta ska jag göra en beställning! Tänkte bara välja mellan alla kläder, de finns ju så mycket! =)

Shoppade ju rätt så mycket för ett tag sedan coh har inte visat något i bloggen, men igår fotade jag en del av det, så det kommer upp i bloggen under helgen! Om det blev någon mer shopping idag så visar jag det också :)

Imorrn ska jag jobba som vanligt och för övrigt så blir det nog rätt mycket plugg i helgen. Fick en uppgift idag, en gruppuppgift, som ska vara inne på måndag. Dock var den inte alltför stor, så det ska nog gå bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0