Fredag igen

Efter skolan igår åkte jag direkt till Odenplan för att umgås med J och lite folk. Vi gick ner till Prisextra (som inte direkt är en ovanlighet) och jag lyckades gå in i en lyftstolpe... Jätte normalt, verkligen.. Det gjorde inte ont och därför tänkte jag ju inte direkt på det, men de visade sig senare på kvällen att jag fick en rejäl bula och som ett jack.. bra där :P
Åkte i alla fall till Jakobsberg senare och tog det lugnt, missade pendeltåget hem och efter en massa strul bestämdes det att jag skulle vara kvar där, riktigt skönt faktiskt :)
Middag framför filmen Transporter 2, det kan helt enkelt inte gå fel!

Sitter just nu på en historia lektion och tar en paus i arbetet, är ändå nöjd med vad jag har lyckats med än så länge och jag tänker jobba med samhälle uppgiften och historia uppgiften ikväll förmmodligen ^^ Jag behöver ta de lugnt och sova och för att komma upp till jobbet imorrn ska jag förmodligen bara ha en lugn hemmakväll och då kan jag lika gärna plugga lite grann så att jag blir av med ett arbete eller två :)

Efter de här är de lunch och håltimme, de som läser matte c kursen har nationellt prov och min lärare vaktar, så jag och Saga tar en tur in till stan förmodligen :) Jag tänkte köpa alla Twilight böckerna, fick dom av mamma i påskpresent istället för massa godis, men jag har inte hunnit välja om jag ville ha dom på svenska eller engelska ännu, men nu har jag äntligen bestämt mig! :) Jag tog igenom mig ettan på engelska, så jag fortsätter så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0