Läkaren

Vaknade för en stund sedan och mår inte alls bra.. kanske är lite bättre än igår, men igår morse var de inte heller så farligt.. så jag tror bara att det kommer bli värre under dagen.
För att lida lite extra har jag fått ett skavsår, en blåsa som gått sönder, för att inte få infektion har jag haft på massor av alsolsprit på såret och satt dit ett plåster.. behöver jag ens nämna att det svider som sjutton?
Igårkväll hade jag tänkt och plugga, men pga smärtan var det helt totalt omöjligt.. jag får väl hoppas att jag får komma till en läkare och få penicilin idag så att smärtan går över och jag kan plugga utan att dö...
Läkarens telefontid börjar om ett par minuter, så jag ska göra mig beredd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0