Lördag = Jobb

Nu har jag vaknat och fått i mig frukost :) Solen lyser något otroligt och jag skulle bara vilja slänga på mig en bikini och ligga ute på en filt resten av dagen. Tyvärr går inte det eftersom att jag ska jobba, men drömma kan man ju alltid göra ;)
Om knappt 10 minuter ska jag gå iväg till tunnelbanan för att åka in till liljeholmen, känner att det är skönt att det bara är 4 timmar ändå :) Måste se till att hinna läsa en massa i min svenska bok nu påvägen dit och hem, ligger lite efter när de gäller den då jag inte åka till jakobsberg så mycket på senaste tiden.. På onsdag ska den ju bara utläst och jag har några långa kapitel kvar, men de klart att jag ska hinna!
Jag har inte bestämt något för i eftermiddag eller ikväll, men dyker det inte upp något ska jag plugga, skulle behöva det enormt mycket! Men de klart.. dyker de upp något roligare så blir det de istället, man måste ju ändå leva livet ;)
Nej, nu ska jag packa jobbkläderna som mamma har tvättat och börja gå mot tunnelbanan, så slipper jag springa dit för att jag är försenad :) Ha en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0