Måndag

Den här dagen har bjudit på massor och bilder har tagits, dock kommer de upp en annan dag för jag har varken tid eller ork för det nu :)
Kan bjuda på denna istället :) Min älskade Cecilia ^^


Efter förra inlägget gjorde jag i ordning frukost och tog en dusch, sedan tog jag med mig plugg grejerna ut och la mig på en filt :) Varvade sol med plugg och mådde bra ^^ Cecilia kom och hälsade på, vi blev galna på småungar och tillslut gick solen i måln och vi gick in. Vi hinner få i oss lite mellis och sedan plingar de på dörren, där står adde och saga med jordgubbar och säger att vi ska ha picknick :) alltså följde filten med ut ett par timmar till!
Efter de åkte jag och mötte J, vi åkte till jakan och tog en prommenad innan de var dags för mig att ta tåget hem igen. Det var den bästa promenaden jag haft :)

Imorrn är det dags för skola igen, jag gillar inte min skola... Känner att jag skulle prestera mycket mycket mer på något annat ställe, men ändå känns det som att jag har mycket som håller mig kvar på Kärrtorp, meant to be together? Eller hur är det?
Utan Kärrtorp hade jag inte känt lyckan jag känner nu, så jag kan inte ångra det. Men skolan i sig, den är inte bra, åtminstone har jag inte fått känna på det....
Får ta mig igenom de sista veckorna, göra mina uppgifter och se till att jag klarar av allt någolunda. Sen får jag en paus, en lång jävla paus, och det kanske gör så att jag orkar med nästa år också :) 3:an ska ju tydligen vara enklast så den kommer jag klara mig igenom, det är bara 2:an jag oroar mig för...



Kommentarer
Postat av: mia

Söt bild! :)

2009-05-26 @ 00:14:41
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0