Måndag

I lördags åkte jag som sagt till tanto, träffade J och hans vänner :) Vi satt där i parken i kvällssolen och tog det lugnt! Senare åkte jag och J och hyrde film, det blev Transporter 3 och The spirit. Vi åkte hem, lagade mat, käkade framför TV:n och kikade på film :) Riktig filmkväll med andra ord ^^

Söndagen spenderades framför datorn med plugg, middag och firande hos kusinerna och sedan blev jag avsläppt vid pendeltågstationen för att ta pendeln till J :) Vi kollade klart på Transporter 3, en riktig super film!

Idag har det varit chill lektioner, plugg och lite annat. Har lyckats komma igång med mina uppsatser, pluggat spanska ord och lite annat :) Ska snart hoppa in i duschen, packa lite grejen inför Idol imorrn, ska ha med lite kläder, filmkamera, stativ, smink och annat gulligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0