Mycket i skolan sista veckorna!

Sommaren närmar sig med stormsteg, trots att det regnar idag, men det märks inte så mycket om man tänker på skolan.. Själv har jag hur mycket uppgifter, prov och inlämningar ska in innan jag går ut ettan och får betygen för de här året... det är lite kvar om man säger så..

Svenska:
1 restuppgift, filmrecension
1 bok att läsa ut

Engelska:

1 manus att skriva klart
1 pjäs att spela upp
Kommer säkert någon mer uppgift

Matematik:
2 G-test kvar
Statistik projektet redovisning

Spanska:
1 Prov

Naturkunskapen:
1 Argumenterande text
1 prov

Samhällskunskapen:
1 Jämförelse/Analys inlämning
1 prov
Kommer nog en eller flera uppgifter till

Historia:

1 fördjupning i modernhistoria
1 prov i kalla kriget

Idrott:
Prov kondition och styrka
Träningsdagbok

Datorkunskap:
Word prov

Inget av detta får jag göra på lektionerna, så det blir en jävla massa plugg närmaste tiden..
FÖrut detta ska jag ju vara närvarande på alla lektioner, ha Idol-final och en massa annat...
Hur fasen ska jag hinna?
Jag vill (och måste!) leva också, ha det skönt i solen, ta det lugnt, umgås med J och vänner, åka ut med båten, övningsköra, besöka tandläkaren, jobba och sjukt mycket mer...

Ett uttryck som vi använt mycket den senaste tiden är "Det löser sig" och det ska de fasen göra den här gången också :)
Ikväll ska jag fasen bli klar med samhällsinlämningen och komma halvvägs på historia inlämningen, så är det bara!

Kommentarer
Postat av: cilipili

DET LÖSER SIG! ;) <3

2009-05-18 @ 22:40:28
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0