Onsdag

God morgon :)
Idrottsprovet igår gick perfekt och efter de tog jag en sväng hem till J :)
Vi tog de lugnt, kollade på TV och bara hade de mysigt, såna kvällar behöver man ibland!

Efter min lilla stund i solen igår har jag blivit brun faktiskt :) jag tog ju på olja innan jag gick ut och det gav verkligen ett bättre resultat trots att jag bara låg i solen 40 minuter eller något sånt :)

Nu om några minuter ska jag pallra mig iväg till tunnelbanan, trots att jag håller på att somna -.- Gick och la mig ganska tidigt så jag har fått över 8 timmars sömn, så jag förstår inte riktigt vad som är problemet.. men men :)
Det är ju It's Happening konferans idag, imorrn och på fredag, så jag börjar och slutar helt andra tider än vanligt.. Idag är enda dagen jag har sovmorgon och slutar tidigt, så man får ju passa på ;)

Föresten köpte jag alla Twilight böckerna igår på engelska :) så otroligt glad jag blev när dom nu äntligen fanns kvar! Dock glömde jag dom hos J, men de är inte hela världen ^^

Funderar på att åka in till jobbet efter skolan, måste kolla hur det blir i sommar, och jag får jobba de två veckorna jag har önskat.. Har ju ringt nästan varje dag, men alla har suttit i möten och inte har någon ringt tillbaka trots att jag bett om de.. Först gången de har varit svårt att få tag i någon där, men jag antar att det hör jobb till :)



Cili och jag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0