Penicilin påbörjat!

Jag dricker vatten och tranbärsjuice hela tiden för att få bort smärtan och det hjälper mig att bli frisk snabbare :) Trots detta har jag haft en enorm huvudvärk hela dagen, förutom när mina alvedon fortfarande hjälpte, jag fattar helt seriöst inte varför, men det finns säkert någon anledning som är bra. Har fått i mig två tabletter från penicilin kuren idag i alla fall, så jag kommer förhoppningsvis må mycket mycket bättre imorgon, det hoppas jag verkligen!

Har i alla fall skrivit min text om kärnkraft nu, kanske ska lägga till några småsaker, men jag är rätt så nöjd med den nu om jag ska vara ärlig! Den skulle vara 1-2 sidor och min är lite lite längre än 1 sida, så jag kan lätt lägga till ett par saker imorgon om jag känner för det :) Det känns skönt att veta de i alla fall.

Nu tänkte jag gå och bädda ner mig och kika på 2½ Men innan jag somnar, det behöver jag nog :)

Imorgon bitti har jag läkarbesök igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0